Hvorfor en strategi for BI?

Brugerne ænder adfærd (fleksibilitet, nye ønsker)
Faldende børnetal, det er svært ved at fast holde de unge. Der er kamp om midlerne, med mere kontrol og administration fra kommune, idrætsorganisationer m.m. - og vi ønsker et stærkere samarbejde mellem afdelingerne.

Derfor har vi fire hovedområder vi arbejder med.


Faciliteter der lever op til tidens krav og giver medlemmerne mulighed for at dyrke idræt på en fleksibel måde.

  • BI Springcenter
  • BI Body Bike (spinning)
  • Løbeklub

En simpelt administration og organisation som giver mere tid til idræt

  • Elektronisk kontor
  • Elektronisk betaling
  • SMS kommunikation
  • Den rigtige leder/instruktør
  • Samarbejde med andre foreninger

Tilbud til unge mellem 13 og 18 år om udviklings muligheder der kan bruges i resten af livet og give fundamentet til fremtidens leder / træner i BI.

  • Målrettet markedsføring
  • Fede arrangementer
  • Pit-stop
  • Klippekort

  • Det skal være sjovt at være med i BI og man må gerne være lidt stolt.
  • Branding af BI
  • Samarbejde mellem afdelinger
  • Klubtøj
  • Stævner og tilskuere